Nor gara

Batzorde Akademikoa

Mikel_Iruskieta
Mikel Iruskieta

Mikel Iruskieta HEZikt Berezko Tituluko (UPV/EHU) zuzendaria da. Euskal Filologian (2001) eta Filosofian (2007) lizentziatua eta doktorea 2014an Euskal Filologian. Hizkuntzaren eta Literaturaren Didaktika Saileko irakaslea 2008tik eta Hizkuntzaren Analisia eta prozesamendua (UPV/EHU) master ofizialeko irakaslea. Halaber, IXA Taldeko ikertzailea eta CLARIN-ERIC-eko kide. IXA-CLARIN-K Humanitate Digitalen ikerkuntzarako hizkuntza teknologia garatzeko ikerketa-azpiegitura koordinatzen du. Interneten:  argitalpenak

MontseMaritxalar
Montse Maritxalar

Montse Maritxalar UPV/EHUko irakaslea da Informatika Fakultatean 1989tik. Horretaz gain, IXA ikerketa taldeko ikertzailea ere bada 1988tik, eta Informatikan doktorea 1999tik. 2017tik “European Network for Combining Language Learning with Crowdsourcing Techniquesi izeneko ikerketa-sarearen kudeaketa-batzordekia da. Bere ikerketa-lerroa diziplinartekoa izan da bere hastapenetatik: hezkuntza, hizkuntza eta teknologiaren arteko elkarlana izan da bere ibilbidearen ardatz nagusiena. Interneten: web-gunea.

abel_2014
Abel Camacho

Abel Camacho Euskal Filologian lizentziatua da eta Santurtziko Udal Euskaltegian IKT arduraduna. Euskara ikasteko hainbat materialen idazlea, irakasleen prestatzailea euskararen didaktika eta hezkuntzarako teknologiaren erabilerari buruzko hainbat ikastarotan. Moodle-ren euskarazko itzulpenaren arduraduna eta kode irekiko beste hainbat aplikazioren itzultzailea. e-learning aholkularia. Interneten: Twitter eta Bloga

 Antolaketa teknikoa

ainhoa_latatu
Ainhoa Latatu

Ainhoa Latatu Biologian lizentziatua da eta doktoradutzako ikasketak ur sistemetako ekologia mikrobianoaren alorrean egin zituen UPV/EHUn. UEUko langilea da 2002. urteaz geroztik, eta bertan unibertsitate mailako prestakuntzaz arduratzen da, batez ere graduondokoen sustapen eta kudeaketaz. Adituen jardunaldi eta mintegiak ere bere lan esparruan sartzen dira.https://hezikt.eus/nor-gara/

maialen_urbieta
Maialen Urbieta

Maialen Urbieta Haur Hezkuntzako graduatua da, ingeleseko minorrarekin (UPV/EHU,2015). English as a Second Language Teaching-en graduatua (Seattle Central College, USA, 2016) eta Eleaniztasuna eta Hezkuntza masterduna (EHU, 2017). Lehen Hezkuntza amaitzeko Euskara Hezkuntza Tresna minorra egiten ari da (UPV/EHU, 2017-18). 2017ko abuztutik, UEUko On-line Irakaskuntzako arduraduna da.

Irakasleak

Itziar Aldabe
Itziar Aldabe

Itziar Aldabe Lengoaia eta Sistema Informatikoak saileko eta IXA ikerketa-taldeko ikertzailea da UPV/EHUko Informatika Fakultatean. 2003. urtean hasi zen IXA taldean eta 2011. urtean doktorego-tesia UPV/EHUn aurkeztu zuen. Bere ikerketa-interes nagusiak hizkuntzaren prozesamendua eta horren aplikazioa hizkuntzen eta zeintziako i(ra)kaskuntzan dira. Hainbat artikulu argitaratu ditu goi-mailako aldizkari eta biltzarretan, biltzar ezberdinen antolakuntzan parte hartu du eta hainbat artikulu berrikusi ditu. LAP-EMLCT master programan eta HEZikt graduondokoan irakaslea da.

Nere_Amenabar
Nere Amenabar

Nere Amenabar Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultateko irakasle eta ikertzailea da Didaktika eta Eskola Antolakuntza sailean. Egun Fakultateko kudeaketa lanean dabil, mugikortasun eta gizarte proiekzio dekanorde moduan. Fishernet Ikerketa taldeko kidea da. Azken urte hauetan, gazteak eta sare sozialek dituzten aukerak eta arriskuak ikertzen dabil taldekideekin batera.

amaia_arroyo
Amaia Arroyo

Amaia Arroyo Hezkuntza Bereziko Magisteritzan diplomatua, IKTak formazioan aplikatuta masterduna, Komunikazio eta Hezkuntza Sarean masterduna eta Komunikazioan eta Hezkuntzan doktorea da. Konpetentzia Digitala, Norbere Ikas-Alorra (NIA-PLE) eta Erakundeen Ikas-Alorra (EIA-OLE) dira bere ikerlerroak. Teknologia digitalaren ikuspegi pedagogikoa da bere interesgunea. Interneten: Twitter, Bloga eta LinkedIn.

Rakel_Gamito
Rakel Gamito

Rakel Gamito informatika-aplikazioen garapenako goi-mailako teknikaria, Haur Hezkuntzan graduatua eta Psikodidaktika ikerketa-masterduna. On-line irakaskuntzan teknikari zein irakasle gisa aritu da. Egun UPV/EHUko doktoratu aurreko ikertzailea da, IkHezi ikerketa-taldean. Hezkuntza eta gaitasun digitala dira lantzen dituen ikerlerro nagusiak. Era beran, UEUko Pedagogia Saileko burua da.

urtza_garay.jpg
Urtza Garay

Urtza Garai Doktorea eta EHUko irakaslea da. UPV/EHU Metodologia Berrikuntza ataleko zuzendaritzan dabil gaur egun. Bestalde Weblearner ikerketa taldeko kidea da. Hainbat ikerketa-lerro ditu: teknologia berrien erabilpena hezkuntzan (PLE, MOOC, AR, Maker Mugimendua hezkuntzan, elearning, b-learning…) eta metodologia aktiboen erabilera goi mailako hezkuntzan. Hizkuntzen irakaskuntzaren munduan ere ibili da.

Josune_Gereka
Josune Gereka

Josune Gereka informatikan lizentziatua da ikasketaz, eta 25 urtetik gora daramatza Ikastolen Elkartean Informazio eta komunikazio teknologien alorreko ardura anitzetan. Egun, ikas-irakaskuntzaren hobekuntzan digitalizazioak egin dezakeen ekarpena interesatzen zaio eta horren diseinu eta inplementazioan dihardu bere egunerokoan.

Mertxe_Gordillo
Mertxe Gordillo

Mertxe Gordillo pedagogo teknologikoa da, beti empresa munduan lan egindakoa. E-learning eta b-lended learning ingurunean lan asko egin du. Metologogia aldetik, gamifikazioa, flipped classroom eta zenbait metodologi berri eraman ditu praktikara. Momentu honetan learnlight enpresan egiten du lan, blended learning irakaskuntzan adituak, batez ere hizkuntzatan eta soft skills-etan. Enpresa txikia ere badauka: orientatik, sare sozialak eta IKT buruzko prestakuntza ematen du eskolatan, AMPAtan… Interneten: linkedin

Lourdes_Guardia
Lourdes Guàrdia

Lourdes Guàrdia es Profesora de los Estudios de Psicología y Ciencias de la Educación de la Universitat Oberta de Catalunya y Directora del Máster universitario en Educación i TIC (e-Learning). Investigadora del grupo Edul@b (Investigación en Educación y TIC) http://edulab.uoc.edu/es/. Es doctora en Ciencias de la Educación por la Universidad del País Vasco (UPV/EHU) y coordinadora del grupo de expertos europeos sobre Curriculum development & Course design por la European Association of Distance Teaching Universities (EADTU).

Make_Irigoein
Make Irigoein

Make Irigoien Bigarren Hezkuntzako hezitzailea da. Hezitzaileen online prestakuntzan murgilduta dabil eta bere lan-ildo nagusiak dira konpetentzia digitala, hezkidetza eta online prestakuntza. Presentziala eta birtualaren arteko mugak erabat lausotuta, hiritar konpetente digitalak hezten laguntzeko eta jendarte berdinzale, bidezko eta sustengarria sustatzeko lanetan ari da. Twitter-en

Aitziber Iturricastillo

Aitziber Iturricastillo
MondragonLinguako Euskara koordinatzailea, arduradun didaktikoa eta irakaslea da. Arte Ederretan lizentziatua (2005). 2012tik HABEren aztertzaile. 2009tik autoikaskuntzako ikastaroetako euskara ikasleekin bideokonferentzia bidezko saioak egiten ditu.

 

 

Gorka_Julio
Gorka Julio

Gorka Julio informatika ingeniari teknikoa da (EHU) eta software libreko masterreko titulatua (UOC). Talaios kooperatiba sortzaileetako bat da. Tresnak & garapena, estrategia & analisia, prestakuntza & ahalduntzea eta ekonomia & eraldaketa lantzen ditu. Zehazkiago, web garapena, tresna sozialak, sare sozialak, mugikortasuna, e-irakaskuntza, parte-hartze tresnak, informazio analisia, sare sozialen analisia, informazio kudeaketa eta estrategia teknologikoen diseinua. Interneten: teketen.

Edurne_Larraza
Edurne Larraza

Edurne Larraza informatikan Ingeniaria eta Doktorea da, Informatikaren irakaskuntzan espezializatua. UPV/EHUko Informatika Fakultateko irakasle eta ikerlaria da. Une honetan UEUko Informatika Saileko burua eta GAUR8 eta sarean.eus agerkari digitaleko kolaboratzailea da. Zientzia gisa eskoletan (lehen eta bigarren hezkuntzan) informatikarentzako lekuaren bila dihardu.

Mikel Larrañaga
Mikel Larrañaga

Mikel Larrañagak 2012 urtean lortu zuen Doktore gradua Euskal Herriko Unibertsitatean, UPV/EHUn. Gaur egun UPV/EHUn irakaslea da Lengoaia eta Sistema Informatikoak sailan. Bere irakaskuntza Programazioa, Software Ingeniaritza, Informazio eta Komunikazio Teknologiak Hezkuntzan eta Adimen Artifiziala arlotara bideratuta dago bereziki. Ikerkuntza lerro nagusiak edukazio ingurune adaptatiboak, learning analytics eta teknologia bidez aberastutako ikasketa ingenieritzara bideratuta daude. Bere ikerkuntza eta argitarapenen inguruko informazio gehiago bere webgunean dago eskuragarri: Galan taldeko webgunean

Pedro_Lonbide
Pedro Lonbide

Pedro Lonbide magisteritzan diplomatua eta Psikopedagogian lizentziatua da. Urte luzez aritu da helduen euskalduntzean lanean. Irakasleen prestatzailea da eta on-line ikaskuntzan eta hizkuntzen irakaskuntzan aditua. Kode irekiko hainbat aplikazio euskaratu ditu (Moodle, Joomla!…). Gaur egun Legazpiko Haztegi ikastolan ari da lanean.

 

 

Oier
Oier Lopez de Lacalle

Oier Lopez de Lacalle informatikan doktorea da eta hizkuntza naturalaren tratamendu automatikoan eta adimen artifizialean espezializatua. Egun UPV/EHUko Informatika fakultateko IXA talean dabil ikerlari. Hizkuntzaren Azterketa eta Prozesamendua (HAP/LAP) eta Erasmus Mundus Language and Comunication Technologies (EMLCT) masterretan da irakasle. Ikerlari bezala hainbat kongresu eta aldizkarietan argitaratu ditu lanak. Interneten: Twitter

Juanan Pereira
Juanan Pereira

Juanan Pereira informatikan doktorea da. Bilboko Industria Ingeniaritza Teknikoko Unibertsitate Eskolako irakaslea, informatikako graduan . bai eta Online Irakaskuntzan UEU/Asmoz­ek antolatutako bi MOOC­etan ere (HTML5 Estandarra Ikasten, HTML5 Aurreratua). Software librean  esperientzia handikoa: UPV/EHUko Berezko Titulua: “Software librea: sistema, sarea, segurtasuna eta web ­aplikazioak”. Euskalbar, Babelium eta DiarioLinux proiektuen sortzaile. Enpresetan ere ibilia: Nazaret zentroan irakasle, Arista eta MassAristan web garapenean eta Gipuzkoako Bazkundean IKT saileko kide. Interneten: Bloga eta Twitter

Iñaki_Telleria
Iñaki Telleria

Iñaki Telleria urtetan programadore informatiko lanetan ibili ondoren,  2005. urtean hasi zuen ibilbidea Tknikan, Lanbide Heziketari aplikatutako ikerketa eta berrikuntza zentroan. Hezkuntzan garatutako hainbat aplikazioetan Lanbide Heziketaren ikuspegia bermatzeko laneatan aritu da eta azken urteetan aldaketa metodologikoa helburu izanda, gaitasun digitalen lanketa eta garapen modelo eta proposamenetan ari da lanean.