Hizkuntza-teknologiak

Hizkuntzaren prozesamenduan oinarritutako edo erabiltzeko aplikazioei deritze hizkuntza-teknologiak.

Gaur egun Hezkuntzan edukiak sortzeko edota kudeatzeko teknologien erabilera edo aipamen handia bada ere, hizkuntzazko edukiak baliatzeko teknologiaren erabilera urria da oso. Zer dela-eta? Ondoko arrazoiak aipa daitezke:

  • Datuetan oinarrituriko ikerketa gutxi
  • Hurbilpen teorikoen eraginez
  • Diziplinen arteko lotura eskasa: pedagogia eta hizkuntzaren prozesamendua
  • Tresna batzuk erabiltzeko konplexutasuna edota kalitatea

Ikuspegi orokorra

Tresnak (I): testuak eta corpusak aztertzeko

Tresnak (II): testuen zuzenketa digitala

Tresnak (III): ulermena eta irakurmena lantzeko

Tresnak (IV): testu idatzien laburpenak

Erantzun bat “Hizkuntza-teknologiak” sarreran

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Aldatu )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.